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| Hauptseite » 2013 » August » 21 » GRID 2: Termin für den Community-Patch und Infos zu Bugfixes
17:46:41 GRID 2: Termin für den Community-Patch und Infos zu Bugfixes |
Für Besitzer des actionreichen Rennspiels GRID 2 wird Codemasters schon bald den Community-Patch bereitstellen. Nun haben die Entwickler geäußert wann das Update für die PC- und Konsolenversion kommt und zusätzlich die damit verbundenen Bugfixes bekanntgegeben. Nachdem Codemasters Ende Juli den Community-Patch für GRID 2 ankündigte und Auskunft über die Änderungen die dadurch am Spiel vorgenommen werden gegeben hat, rückt nun der Termin der Bereitstellung des Updates in greifbare Nähe. Wie die Entwickler mitgeteilt haben, soll der Patch für die PC-Version gegen Ende der Kalenderwoche 34 und für die Konsolenfassungen innerhalb von zwei Wochen nachdem der PC-Patch veröffentlicht wurde erscheinen.
Besitzer der PC-Version sollten also ab Mitte nächster Woche jeden Tag mit dem Patch rechnen dürfen, immer vorausgesetzt, dass die Pläne nicht kurzfristig durchkreuzt werden und einen zeitlichen Aufschub zur Folge haben. Neben den von den Spielern gewünschten Änderungen werden zusätzlich noch einige dem Spielerlebnis abträgliche Fehler beseitigt von denen Codemasters die wichtigsten in einer kurzen Liste, dir ihr nachstehend findet, zusammengefasst hat.
Community-Patch-Changelog: -Fixed an issue where an invalid distance value is displayed for LiveRoutes events. -Fixed a crash on the second Trans America Pacers event in the career mode. -Fixed a perpetual load in the Miami New Union race in career mode. -Fixed an issue where users saved files were becoming corrupt, this will revert corrupted saves into a usable state (note: this is already live on PC). -Fixed a number of issues relating the upcoming Demo Derby DLC. -Fixed an issue where the minimap was not present in power lap or test drive mode. -Fixed a graphical issue that effected Brands hatch where some sponsor boards would rapidly change textures. -Fixed a graphical issue that effected Chicago where some sponsor boards would rapidly change textures. -In an online custom checkpoint event with several players, the Player Positions OSD fails to update after flashing back over the checkpoint marker whilst overtaking another player, this has been fixed. -When the player applies a dark blue livery to their vehicle and pauses the game whilst in active gameplay, they will observe that the colour will noticeably change to a lighter blue, this has been fixed. -When the player has a custom livery applied to all of their vehicles, any new vehicles which they win via vehicle challenges would not have the player's livery applied by default. The player would need to manually re-apply their livery. This now happens automatically. -When racing around Yas Marina the player could "corner cut" the chicane by a fair amount and would not be flagged for cheating. They can no longer do this. -We have fixed an issue where the replay cameras would lose track of the player if they keep to the left approaching a specific corner on Yas Marina. -Miscellaneous: many various tracks / car geometry, stability, string and difficulty balancing fixes.
related Links: » Quelle: speedmaniacs.com
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Hinzugefügt von: Bass5503
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